program autorski: Marek Skała
Motto szkolenia:
Każda rzecz ma taką wartość, ile nabywca chce za nią zapłacić
Publiusz Cyrus
Szkolenie jest dedykowane prof. Robertowi Cialdiniemu.
Ramowy Program Przykładowy:
- Co buduje pozycję biznesową - jak budować profesjonalny wizerunek przedstawiciela w procesie sprzedaży.
- Praca nad emocjami szkolonych osób – rozpoznawanie emocji i potrzeb Klienta.
- Test aktywnego słuchania - budowanie podstawy dobrej sprzedaży.
- Techniki FAB i AOR w badaniu potrzeb i efektywnej sprzedaży.
- Odrzuć „satysfakcję klienta” – koncentruj się na SUKCESIE KLIENTA!
- Jak zarządzać DOŚWIADCZENIEM KLIENTA - techniki Ch. Daffiego
- Manipulacja i perswazja – granice praktyczne.
- Wywieranie wpływu na ludzi – jak skutecznie wywierać wpływ w procesie sprzedaży, według zasad Roberta Cialdiniego.
- NPL – jak działa magia słów – praca nad tzw. gramatyka mózgu.
- Zaawansowane techniki wywierania wpływu – jak pracować nad zwiększeniem efektywności procesu sprzedażowego.